اهمیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مقالات زمان ارسال پیامک گذشته به تفصیل بیان شده است اما حالا بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم که چه وقت و چه زمان ارسال پیامک زمانی بازاریابی پیامکی برای ارسال پیامک مناسب است؟ اگر در بازاریابی پیامکی زمان مناسب sms تبلیغاتی ارسال نشود کاربران به محض دریافت زمان ارسال پیامک پیام را پاک می کنند. در بیشتر بازاریابی پیامکی موارد کاربران در زمان های خاصی فرصت بررسی و خواندن پیامک ها را دارند. زمان ارسال پیامک در زمان های اوج بازاریابی پیامکی کاری سعی کنید برای کارمندان و افراد شاغل به خصوص آن هایی که کارشان زیاد ارتباطی با فعالیت شما ندارند sms نفرستید. اگر در مناسبت ها و اعیاد خاص پیامک ارسال می کنید در همان روز و یا شب قبل از آن اقدام کنید. در زمان بازاریابی پیامکی هایی که خطوط شلوغ است صبر کنید تا خطوط آزاد شوند به دلیل اینکه پیامک شما به زمان ارسال پیامک صورت شکسته ارسال نشود. سعی کنید در روزهای تعطیل و یا در تعطیلات مدت دار از sms هایی استفاده کنید که متناسب بازاریابی پیامکی با آن روزها است به طور مثال تخفیف و یا هر امتیازی که مربوط به آن زمان خاص است. از ارسال اس ام اس در زمان ارسال پیامک ساعات غیر معمول(اول صبح یا آخر شب) جددا خودداری کنید. در ساعاتی که افراد در حال استراحت بازاریابی پیامکی کردن هستند سعی کنید اس ام اس تبلیغاتی ارسال نکنید. با رعایت این موارد تا جایی که ممکن است زمان ارسال پیامک گیرندگان را تشویق به نگاه داشتن اس ام اس خود کنید.


برچسب ها : زمان ارسال پیامک ، زمان مناسب ، اس ام اس ، بازاریابی پیامکی ، پیامک ،
+ تعداد بازدید : 1 |
نوشته شده توسط پنل اس ام اس در سه شنبه 21 شهريور 1396 و ساعت 18:51
× بستن تبلیغات